25.5.06

Soc un freak?

Només perquè m’agrada evadir-me llegint coses sobre altres móns i altres temps on viatjar per l’espai a velocitats hiperlumíniques és la cosa més natural? On els fantasmes existeixen? O on un déu primordial de nom impronunciable amb ales i cap de polp viu submergit a l’oceà? O serà perquè m’agrada llegir còmics? Sí, eixos llibres que estan plens de dibuixos i que normalment no arriben a fer deu línies seguides. A lo millor és perquè col•leccione figures articulades (encara en tinc poques però doneu-me temps... muahahahahahaha... cof, cof... perdó). Serà perquè com va dir aquell gran savi: si me preguntan si he visto una pelicula y sólo la he visto una vez, digo que no la he visto. O potser serà perquè... espereu que esta definició es bona: em passe vesprades senceres al voltant d’un misteriós objecte que simbolitza la meua creença, representat per una superfície llisa sobre la que es mouen gran quantitat de xicotetes representacions de guerrers. Doncs si per alguna d’aquestes coses, o la conjunció de dos o més d’elles, algú em considera freak... pues sí, i orgullós.

FELIÇ DIA DE L'ORGULL FRIKI!!