4.4.08

DMZ & Kurosagi & Life on Mars & Inquisitio

Estic molt enmerdat de feina, així que seré breu:

DMZ: Molt bo, ací teniu un parell de crítiques [1]. Diuen que en realitat la part bona comença al segon volum, ja vos contaré.

Kurosagi: Regular, els japonesos i els fantasmes ja comencen a estar massa vistos, després d'haver llegit aquesta crítica esperava alguna cosa més.

Life on Mars: Prou bona, una idea brillant amb els capítols justos, quan sembla que vas a començar a cansar-te s'acaba, igual algú em linxa, però el final em sembla que no va estar a l'altura. Només un apunt, i citant a Warren Ellis en referència a Freakangels: As I mentioned elsewhere, people should count themselves lucky that I indicated people from Manchester are capable of human speech at all. Si no recorde mal s'estan fent un parell de remakes, un nordamericà i un espanyol, he dit alguna vegada que odie els remakes? doncs els odie, espere que els isca mal als dos i es foten i vaja a per ells un gorila rosa i els faça un fist-fucking que els deixe el cul com a Mr. goatse (no vaig a posar link, busqueu al google, no vos decepcionarà).

Inquisitio: És un llibre sobre l'últim assassinat per part de la inquisició a Espanya, que va ser precisament a València, l'he hagut d'abandonar, m'ha resultat cansiníssim, tota l'estona pegant-li voltes al mateix.