7.10.05

Menuda merda de blog, només entra juanma el gambitero que no para por casa... pueden quitarme la audiencia!! pero jamás me quitarán...mi blog!! Pues eso, que a vore que puc contar, lo més traumàtic que m'ha passat últimament ha sigut l'inici del curs, i les ganes amb que s'ho prenen els professors, nenes, un poc de paciència, que venim de les vacances i no es plan de començar ahi a tope...que necessitem una setmaneta o dos d'aclimatació...

Va, algo més que si no açò es queda molt pobre, ara literatura. Fa uns dies em vaig acabar La rebel·lió dels animals de George Orwell (autor de 1984, comentat anteriorment) i m'he deixat aparcat per una temporada Felices pesadillas, de l'editorial Valdemar. El primer m'ha agradat molt, és una novela curteta, d'unes 100 pàgines, que es llig en dos ratos, tracta d'una granja on els animals es rebel·len i formen un govern basat en l'abolició de l'esclavitud i la igualtat de drets de tots els animals, que poc a poc va degenerant en el domini de tots els animals per part dels, porcs i els gossos (la policia), el tema de fons és una crítica a l'estalinisme. Molt recomanable, igual que 1984. L'altre és una recopilació de 40 relats de terror de 40 autors diferents, el que porte llegit m'ha agradat prou, menció especial a El club de los parricidas, tres o quatre historietes de fills que directa o indirectament acaben matant als seus pares, encara que més que de terror semblaven còmiques, però molt guapes..

Encara porte entre mans un llibre sobre la batalla de Stalingrad, tot i ser un llibre d'història està molt bé i és pru lleugeret, hauré de provar amb algún altre d'Antony Beevor (l'autor), que ha escrit també sobre la guerra civil espanyola, sobre l'arribada de les tropes aliades a Berlín i no sé si alguna cosa més. I per a acabar de parlar de llibres, el que m'acabe de començar: El clan del oso cavernario, el primer de la saga de Los hijos de la tierra, d'una gringa, Jean no se que. Tracta sobre una xiqueta cromagnon (homo sapiens sapiens) que perd a tota la seua tribu en un terratrémol, i és acollida per una tribu de neandertals (homo sapiens neanderthalensis), i bueno, ahi estic, quan me l'acabe ja diré que tal, per ara porte un centenar de pàgines i no està prou bé.

Bueno, ara si que prou, que m'he cansat, a vore si algú a més de juanma deixa COMENTARIS...