1.5.07

Deus Ex Machina

La setmana passada, com la majoria sabeu, es va celebrar a Sagunt la 10ª Mostra de Curtmetratges. El que alguns no sabreu és que vaig presentar un curt.

La cosa va ser un poc accidentada, el curt en qüestió era una pràctica que fèrem per a classe i quan li la vaig ensenyar a Albert es va emocionar, i clar, com que té un peu mig ficat en l'organització me'l va colar.

Total, que estava dins, que anaven a projectar una cosa meua en una pantalla immensa, això ja soles es per a flipar, el dissabte passat, quan el ficaren me volia amagar baix de les butaques de la vergonya que em donava, tota la gent ahi mirant-lo i a més amb un so prou roïn, tot hi ha que dir-ho, però bueno, en aquell moment lo important era que ho estaven projectant. Eixa mateixa nit Rosa, la germana d'Albert, em va semi-obligar a anar a l'entrega de premis, que era el diumenge, però després de vore la qualitat de molts dels curts que es presentaven a la secció el que menys em podia imaginar era que m'anaven a donar algun premi, una menció d'honor potser, per la innovació, o per intentar plasmar una idea prou abstracta en un minut escàs, jo que sé, algo d'això. Doncs resulta que no.

En l'entrega de premis, quan arriben a la secció Amateur el primer que diu el jurat és que el primer premi es declara desert, i ja és quan em comence a posar pelusa, però després va i solta el pavo qua han decidit donar tres segons premis, i ahi es quan va i diuen que els han donat a Chino de Rogelio Sastre Rosa, a Mosca de Juan Manuel Arata i a Deus Ex Machina d'Esteve Boix i Pla, presente! Me va pujar un regomello per dins que un poc més i bote de la cadira, a més va vindre un membre del jurat a donar-me el cub, ahi amb tot el món mirant-me... Si haguera pogut escapava a córrer.

I ja només em queda donar les gràcies, primer a Albert, per recolzar-me i sobretot per colar-lo. A Rosa, també per ser la segona en la cadena d'endolls i filtrar-lo. Als Amics del Cinema per seleccionar-lo d'entre tants que es van presentar. Al jurat, evidentment, per donar-me el premi. I finalment a dos AMICS, Artur i Juanma, ja deuen saber per què ;-).

I ara uns minuts musicals, no he trobat Chino, però Mosca sí, així que vos deixe amb Deus Ex Machina i Mosca, bon profit.

(Si sou tan amables, per a Deus Ex Machina poseu els baixos dels altaveus a tope, gràcies)



5 comentaris:

Anònim ha dit...

Es cert ke no vaig estar a la presentació del curt, també es cert que no l'havia vist fins avui, però si d'alguna cosa estava segur era de la bona feina ke havia fet el meu mestre! ahi estem esteve! realment es un bon treball, tindriem ke haver fet un poc més de paripe i pujarte a l'escenari pa ke pillares el premi! jajajajajaajaja! haguera sigut la bomba! xD!!

FELICITATS!

Juarmanué

Anònim ha dit...

Pssssssssssss, ale ves... vaig veure el curt a ta casa, a la mostra, i a la recollida de premis, a més d'haber aplaudit més que en ma vida... i no em dones les gràcies?? a la pròxima aplaudirà el teu veí.... perdedor

Guillem

Esteboix ha dit...

Guillem, accepta-ho, eres un perdedor, i el perdedors no mereixen ni les molles de l'entrepà.

Anònim ha dit...

Ié gaucho.... el curt es una patata pero com es teu et dire algo va! jajaja!

Que va tio! Esta molt be i ja te vaig donar la enhorabona el dia que jugarem a warhammer en ta casa pero teu torne a dir... ¡¡¡ENHORABONA!!!

By Feathil.

PD: Ves preparan-te per a després de examens per a un finde sencer de warhammer!!!

CHINO ha dit...

Aqui tienes el link de CHINO,

http://es.youtube.com/watch?v=rr5SFhGPIjk


Un saludo,
Rogelio