9.9.07

Science Fiction quadruple feature

Feia mil que no actualitzava... la gossera de l'estiu és mortal. Però ací estic de nou, i a més pensant maldats, és una cosa que ja li vaig comentar a Artur de fer i crec que ja va sent hora, que en tot l'estiu no hem fet una sessió non-stop de pelis. Ara bé, el que vull fer és una sessió de les pelis que creguem que son les millors de tota la història de la ciència ficció així que la idea és que cadascú que vullga presente una candidatura de 5 pelis i les 4 o 5 més presents a les candidatures seran les que vorem. La única condició (a banda de que siguen ciència ficció, clar) és que siguen localitzables fàcilment, que l'última volta les vam passar putes amb Shaun of the Dead.

Així que ahi va la meua candidatura:

- Blade Runner, perquè m'encanta i perquè enguany fa 25 anys de la seua estrena.

- Serenity, anava a proposar alguna Star Wars (primera trilogia of course), per allò de l'aniversari i tal, però com que estan tan vistes propose una altra space opera més recent.

- Children of men, perquè d'un llibre que em va semblar mediocre Alfonso Cuarón ha sabut traure una bona adaptació.

- Brazil, perquè és Terry Gilliam i és delirant.

- Plan 9 from outer space, sèrie Z, que más se puede pedir.

(ojito que no he proposat cap pel·lícula crema cervells -Tetsuo, Casshern...- per tal de fer la sessió per a tots els públics)

Doncs això és tot, falta també triar un dia, lo bo seria el cap de setmana que ve o l'altre, abans de començar les classes i abans de que s'acabe l'estiu.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo propose:

-The Rocky Horror Picture Show

-I les tres primeres de Star Wars (que les vaig veure quan era molt menuda i no me'n recorde).

Esteboix ha dit...

Annie, saps que encara no estem preparats per a la re-visió d'eixa pel·lícula...