24.2.08

Transmetropolitan & The Boys

Avui monogràfic de Darick Robertson dibuixant sobre guions britànics (un anglés i un norirlandés). Que puc dir de Transmetropolitan [Warren Ellis [1] & Darick Robertson, 1997]? que és gran, molt gran. Estava seguint l'edició de Planeta deAgostini, però Ana em va passar un link d'un pavo que venia la col·lecció completa en anglés per l'ebay a un preu raonable i no em vaig poder resistir. Anava a fer la ressenya, però aquesta de Zona Negativa és molt més interessant que qualsevol cosa que jo poguera escriure, així que llegiu-la i llegiu també els còmics, per favor, i açò va sobre tot per als estudiants de periodisme i comunicació, llegiu Transmetropolitan, feu-li eixe favor a la societat.

Del segon que vaig a parlar és de The Boys [1] [Garth Ennis & Darick Robertson, 2006], a pesar de que el treball de Robertson m'agrada més en Transmet, pot ser siga per la manera de tractar el color, en aquest també està prou bé. The Boys és un grup de superherois que tracten de contrtolar els demés superherois, intenten inculcar-los de la manera més brutal allò de que un gran poder comporta una gran responsabilitat, i realment els fa falta, perquè són tots uns calents, que passen de la humanitat com de la merda, i es passen el rato violant, violant-se entre ells o violant animals i realment no és bó que se't folle un tio que te super força, i menys que et deixe prenayada, imagineu-vos un fetus amb visió calorífica dins la panxa d'una humana normal... doncs eixes coses passen a The Boys, tant és que s'estava publicant a una de les marques de DC i el van suspendre després del número 6 (que és el que tanca aquest primer volum publicat a espanya), per sort els autors van poder comprar els drets i es continua publicant a una altra editoral, esperem que apareguen més coses per ací.