26.6.05

Holaquetal. Ahir entre l'exàmen que tenia, que de vesprada me'n vaig anar a gastar-me els cuartos i que de nit vaig anar al moll...pues ja se sap...Vaig anar a la fnac, pensava anar també a futurama i a la workshop però me vaig gastar tal pastón que se me'n van anar les ganes. Resultat: el Guild Wars, El Último Anillo de Kiril nosecov (un ruski), Blame! 1, dos tebeos de Crumb, American Splendor i el primi de Mr.Natural, Las Falanges Negras (o algo aixina) del Bilal, Eduardo Manostijeras i DENTRO DEL LABERINTO! que la vaig vore només arribar a casa, implezionant, m'encanta la peli, si no fora per les innecessàries cançons del Bowie (no va a ser David Bowie? era David Bowie!) seria bonitísima, aixina soles és boníssima. El perrete el puto amo.

I després per la nit al districte marítim de Sagunt, anava guai la nit fins que acabarem al Prepucio...asquerós. No torne a anar, però bueno, sempre és lo mateix, al final acabe tornant. Quina és l'alternativa? nada. Quedar-se a casa. Al menys no he tingut ressaca, que és lo bo de proposar-se no beure massa (i complir-lo...).

I avui...pues tot el puto dia viciant-me al Guild Wars, està guai el joc, a vore si conforme puje de nivell i faig un grupet millora el tema.

Ja m'he cansat. Quan me lligca els tebeus ja comentaré. Hasta los huevos.