10.11.05

Bueno, al final no vaig escriure quan vaig dir, però aci estic de nou. Volia parlar-vos de dos pel·lícules, Serenity i La novia cadaver. La primera és una space opera, es a dir, una peli de naus que van d'un planeta a un altre en hores, viatges interestelars i tota la pesca, sense cap fonament científic. Está basada en una serie, Firefly, que només va durar 14 capítols i que la FOX va suspendre, no es sap ben bé perque. Té un pressupost prou baix i els actors són desconeguts (alguns només havien eixit a la serie), el director? Joss Whedon, director també de series d'èxit com Buffy i Angel, també de la FOX. La història transcorre a un sistema solar colonitzat amb mogolló de planetes terraformats, als planetes interiors la vida es prou bona, però als exteriors la cosa canvia, viuen a una societat far-west. L'argument en sí és el que li passa a la tripulació de la Serenity, a mi em va agradar molt, de fet m'he baixat la serie i l'estic veient, demá em toca el capitol 7.

I La novia cadaver, molt guapa també, vam anar als Babel a vore-la en versió original, l'argument ja el sabeu, supose, la veritat es que els seus 80 minuts es fan escassos, encara que l'argument no dona més de si, mola vore als monigots. Mira per on aci s'acaba el comentari d'aquest film.

Temps de literatura: vaig dir que m'estava llegint el clan del oso cavernario, esta guai el llibret, hi han coses que no m'acaben de fer gràcia, com les deduccions d'Ayla, la protagonista, que val, que és per a marcar la diferència de pensament més lògic dels cromanyons, però no m'acaba igual que els pensaments acumulats dels neandertals, ni que foren Bene Gesserits els mamons! Quasi que estava esperant que posaren un repetidor a terra per cridar a Shai Hulud...en fi, una novel·la entretinguda, però no m'ha cridat tant l'atenció com per a llegir-me les sis següents...

I otra! Pandora al Congo, d'Albert Sánchez Piñol, crec que es diu el senyor, el de La pell freda, l'argument, bueno, millor dit l'excusa per a l'argument és la mateixa gent eixint de les profunditats que follen bé, però on l'un és de terror l'altre és d'amor. Está bé el llibre, té un estil àgil i de lectura fàcil que enganxa bastant, me l'he fet en una setmana i son 590 pàgines, vale, me'n sé d'un que es fa això en un dia però no és mesura (un salut si em lliges!). Em va agradar més La pell freda, però això no ha de desmereixer-lo, sense dubtar-ho (bueno, casi sense dubtar-ho) llegire més d'aquest tipet, si és que escriu més, clar.

I per a finalitzar una pregunta, algú sap per que recollons els links a espais msn no funcionen des de l'exterior? Merda de Micro$oft! Seran mamons! Putes finestres! I puto Portes! ale ja ho he dit.

Bueno, i una altra cosa, Guillem ha obert el seu blog, a vore si el continua om es queda en res, que no seria laprimera vegada...