25.3.08

Fusió

He fos un altre disc dur. No sé si tots els que em llegiu ho sabieu però ja ho vaig fer fa un temps, encara que aquella vegada va ser a lo gran i vaig fondre els dos, aquesta vegada només ha sigut el de les dades, sort que vaig aprendre i ara tenia còpia de quasi tot i in extremis vaig poder acabar-la. A més, la broma m'ha costat formatejar l'altre disc amb la consegüent pèrdua de tots els programes que tenia instal·lats, així que he decidit intentar viure al marge de microsoft, amb l'única excepció (espere) del SO, que és imprescindible per a una de les necessitats bàsiques de l'ésser humà, jugar. Però per a tot el demés intentaré gastar software obert, lliure o com preferiu dir-li, però en definitiva gratis.

Pel que estic veient el que més em costarà serà adaptar-me al messenger, per ara estic provant el Pidgin però el trobe massa espartà i l'aplicació per a canviar de nick no és massa fàcil (ni fiable), a més que no té, o almenys jo no l'he trobada, funció per a que s'inicie automàticament en encendre's l'ordinador i el més important, no es poden enviar brunzits. Per tot això estic buscant una alternativa, encara que té una opció que m'ha encantat: pot llevar el format de text dels demés i evitar que se't creme el nervi òptic per tipografies i colors aberrants (Carlos!).

Bueno, i aquesta és l'entrada d'avui, encara he de parlar de Some Kind of Monster, Ultimates i 13 Tzameti, però avui no tinc ni temps ni ganes així que demà o a l'altre o quan m'isca dels sants ous ho escriuré.