21.8.05

Bona ni a toton! Anit vaig anar a albocàsser, que feia mazo que no anava (bueno sí, però a vore als auelos i a la família, no a eixir), vaig estar en la C.H.A. (colla de heavys d'albocàsser) que els mandrucs es disfressaven, va estar molt guai, sobretot perque vaig vore a gent que feia mogolló que no ens haviem vist, lo mal és que com hem de tornar a casa a sobar me'n vaig haver d'anar prompte... quan Bea me passe les fotos ja penjaré alguna, o siga que a protestar-li a ella.

Però lo important d'avui no és això, m'he quedat flipant amb les noticies, els rucs dels nord-americans estan desmadrats! Ara va i el Jorgito me ve en que creu en el creacionisme, no exactament, però és el resum, i que no se que pirules tenen montades que vintipico estats estan pensant en incloure les dos teories (al creacionisme se li pot dir teoria?) a les classes de BIOLOGIA! Pero que me estas contando señor arbusto!!! M'estas dient que creus que una inteligència superior ens ha fet a "su imagen y semejanza"? A estes edats... Lo que m'estranya es que els científics haurien de tirar-se-li al coll, i cesar-lo d'alguna manera, però no, sembla que és una de les excentricitats del 'presi', ja se li passarà...com deia Obèlix: Estàn bojos estos gringos...

I sempre posar-me a escriure a punt de les menjades...me'n vaig a sopar, seguiremos infromando.