20.8.05

Mira si soc ruc que me pose a escriure just abans de dinar, per a quedarme a mitan i escriure amb presses. Puf porte tres dies a base de nolotils i papilles... el puto queixal de l'enteniment, mana collons que siga el queixal de l'enteniment el que no em deixe estudiar... però bueno, sembla que ara em fa menys mal.

En realitat no se que escriure... Podria començar per la peli que vaig vore el dijous a la filmoteca d'estiu:
SHI MIAN MAI FU, més coneguda com La casa de las dagas voladoras, del director de Heroe i dels actors de Tigre y Dragón, amb eixes referències ja vos podeu fer un a idea de com es la peli, a mi em va agradar molt. Falla un poc el final, que està massa allargat però lo demés tot molt bé.

Jor! mireu lo que me vaig trobar en Saragossa (Zaraperra en castellà) quan tornavem de Euskadi:
Sense comentaris. Guillem, si lliges açò: Hi ha que fer-se samarretes de Mr.T! Ale fin de la historia, me pire a dinar.