31.8.05


L'any passat, aqui mi amigo alberto pepino (saluda albert!) i jo anàrem a l'Hikikimori 2, o el que és el mateix a la segona marató de cine de ciència ficció organitzada pel fusil fotográfico. Així que a les 9 en punt estavem allí palplantats disposats a vore pelicules de marcianos quan de repent en trauen uns curts dels anys 20 i 30 d'una tal charlie bowers, un tipet que feia invents, com per exemple una màquina per a fer que els ous no s'esclafen... se vam quedar flipant, flipant per a bé, tant que en quan vaig tornar a casa me vaig tornar loco buscant per internet, però res, inclús vaig buscar per charly (que ja em semblava estrany), total, que després de donar-li mil voltes me vaig donar per vençut, i un dia que estava albert per ací se li encengué la bombeta:

- Tete, podries escriure-li al freak eixe que organitzava el kikokomiri - paraules textuals - Si mos demana algun favor, te toca a tu, que jo he tingut la idea.

Aixina que ni corto ni perezoso me fice a buscar alguna referència de la susodicha organització fantasma, que igual que charlie s'ocultava a les meues pesquises, finalment vaig trobar el que semblava una adreça de contacte, i 10 dies després tenia la referència del videoclub (Stromboli carrer centelles 15 o 17 o per ahi, un videoclub de freaks) i finalment ahir, de cami a la filmo a vore el ocaso del samurái, vaig poder anar i llogar el preciat doble (sí! doble! mi tessssssssoro) DVD de Charley Bowers, charley, que s'anava a imaginar que els rucs de Iwoa escrivien charley enlloc de charlie, en definitivas cuentas, que ja sabent com s'escrivia correctament he trovat una tenda gavatxa que el ven i ja he encarregat dos còpies, ja que per a fer una còpia havia de gastar DVD-9 que valen a 8 o 9 euros cadascun i per 10 euros mes tenim l'original, no vos sembla? Pues això, que en 2 o 3 setmanes espere tindre ací un flamant doble devedé amb els meravellosos invents de Charley Bowers.

El ocaso del Samurái... pues està bé, és d'un samurái que no li va massa bé la vida, no es una peli de espadacas i sang, però bueno, no tinc ganes de contar més d'açò que Charley ocupa totes les meues neurones, inclús les que hauria d'estar gastant per a l'examen que tinc demà...

ejem...

si, bueno....

ejem...

me pire a estudiar...